Mbështete KOHËN. Ruaje të vërtetën
Lifestyle

Mishi i kuq e i procesuar rrit rrezikun nga diabeti i tipit 2

Mishi i kuq e i procesuar

Mishi i kuq e i procesuar

Sipas të dhënave të një studimi që u publikua në “The Lancest Diabetes & Endrocrinology”, konsumimi i rregullt i mishit të procesuar mund të rrisë rrezikun  nga diabeti i tipit 2.

Studimi ka krahasuar konsumimin e mishit të procesuar dhe atij të paprocesuar dhe lidhshmërinë që mund të kenë me diabetin e tipit 2, ka thënë autorja e studimit, doktoresha Nita Forouhi nga Universiteti i Cambridgeit në Britani, shkruan CNN.

Diabeti i tipit 2, një sëmundje kronike që ndodh kur niveli i sheqerit në gjak është shumë i lartë, është tipi më i shpeshtë i diabetit. Nëse nuk menaxhohet, kjo sëmundje mund të çojë në probleme si sëmundja e zemrës, sulmi dhe sëmundja e veshkave.

Studimi i ri sugjeron të ulet konsumimi i tepërt i mishit ani pse studimi nuk mund të konkludonte se diabeti shkaktohet direkt nga mishi.

Studiuesit analizuan të dhënat e gati 2 milionë njerëzve nga 20 vende. Ekipi gjithashtu përllogariti edhe faktorë të tjerë, përfshirë kualitetin e mënyrës së të ngrënit, aktivitetin fizik, konsumimin e duhanit, alkoolit, energjinë dhe indeksin e peshës trupore, të cilat mund të ndikonin në rezultate.

Edhe Mishi i kuq rrit rrezikun për diabet Lifestyle Mishi i kuq rrit rrezikun për diabet

“Sidoqoftë, të dhënat nuk lejonin studiuesit që të merrnin në konsideratë të tjerë faktorë që kontribuojnë në diabetin e tipit 2, si për shembull, historia familjare e rezistenca ndaj insulinës”, ka thënë doktori Duane Mellor, nga Universiteti Aston ne Britani, i cili nuk ishte i përfshirë në studim.

Sipas tij, këta faktorë janë më të lidhur me rrezikun e zhvillimit të sëmundjes se diabetit, sesa faktorët që studiuesit kanë analizuar.

Ani pse pati limitime, provat që u gjetën në studim dhe rekomandimet e tanishme rreth mënyrës së të ngrënit rekomandojnë fuqishëm që të mos teprohet konsumimi i mishit.

Rekomandohet që mishi i kuq e ai i procesuar të zëvendësohen me mishra të tjerë si ai i shpendëve dhe të përdoren alternative të tjera si bizelet, fasulet, thjerrëzat e djathi tofu.

Studimi ka sugjeruar se zëvendësimi i mishit të kuq e atij të procesuar me atë të shpezëve tregonte rezultate të mira në uljen e rrezikut nga diabeti i tipit 2.

Edhe Çfarë mund t’i ndodhë trupit nëse hani çdo ditë vetëm një “hot dog”? Lifestyle Çfarë mund t’i ndodhë trupit nëse hani çdo ditë vetëm një “hot dog”?

“Dihet mjaft mirë që proshuta e derrit, krem viçet, salsiçet, sallami janë mishra të shumë procesuar, të cilët përmbajnë shumë lloje të ndryshme të kemikaleve e shtesave, kanë përmbajtje të lartë të kripërave, gjë që i bën të jenë të shëndetshëm, ndërkohë që ka opsione e mishra që janë të mirë për t’u konsumuar”, ka thënë Forouhi.

Përveç që duhet të konsumohen ushqime më të shëndetshme rekomandohet që të bëhen edhe ushtrime e aktivitet fizik.