Μια νέα μελέτη διαπίστωσε ότι τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα (UPF), όπως τα έτοιμα και συσκευασμένα τρόφιμα, τα ζαχαρούχα ποτά, το ψωμί μαζικής παραγωγής, το γιαούρτι φρούτων, ορισμένα επεξεργασμένα δημητριακά με τεχνητά χρώματα που καταναλώνονται για πρωινό και τα υποκατάστατα κρέατος είναι τρόφιμα που ενέχουν κίνδυνο για την ανάπτυξη ασθενειών των οστών, συμπεριλαμβανομένης της οστεοαρθρίτιδας του γόνατος.
Η Νέα Υόρκη Δημοσίευση έγραψε ότι οΗ οστεοαρθρίτιδα είναι η πιο κοινή μορφή αρθρίτιδας και προκαλείται κυρίως από την καταστροφή του προστατευτικού χόνδρου των οστών.
Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, για κάθε κιλό βάρους που προστίθεται, προστίθεται πίεση στις αρθρώσεις των γονάτων, αυξάνοντας τη δύναμη σε αυτές τις αρθρώσεις τέσσερις έως έξι φορές.
Η πιο πρόσφατη έρευνα, που παρουσιάστηκε στην ετήσια συνάντηση της Radiological Society of North America (RSNA), μελέτησε τη σχέση μεταξύ της κατανάλωσης UPF και του μυϊκού λίπους στο εσωτερικό του μηρού. Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν μαγνητική τομογραφία (MRI) για να αξιολογήσουν τον αντίκτυπο της διατροφής στην ποιότητα των σκελετικών μυών και του λίπους στους μύες των μηρών.
«Η σημασία αυτής της μελέτης είναι ότι εξετάζει τον αντίκτυπο της ποιότητας της διατροφής, ειδικά τον ρόλο των εξαιρετικά επεξεργασμένων τροφών σε σχέση με το λίπος των μηρών, όπως αξιολογήθηκε από τη μαγνητική τομογραφία», δήλωσε η συγγραφέας της μελέτης Zehra Akkaya από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Σαν Φρανσίσκο.
επίσης
Οι πολύ επεξεργασμένες τροφές αλλάζουν τη μυϊκή δομή του σώματος
Πρόσθεσε ότι αυτή είναι η πρώτη απεικονιστική μελέτη που εξετάζει τη σχέση μεταξύ της ποιότητας των σκελετικών μυών που βασίζεται σε μαγνητική τομογραφία και της ποιότητας του διατροφικού μοτίβου.
Αυτή η έρευνα επισημαίνει ότι το υπερβολικό λίπος που μπορεί να αποτεθεί στους μύες των μηρών ως αποτέλεσμα της κατανάλωσης τροφών υψηλής επεξεργασίας μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη προβλημάτων των αρθρώσεων και των οστών όπως η οστεοαρθρίτιδα, επιδεινώνοντας έτσι την υγεία των οστών.
-
Τα τρόφιμα που έχουν υποστεί υψηλή επεξεργασία προκαλούν σοβαρά προβλήματα υγείας
-
Τα τρόφιμα υψηλής επεξεργασίας μπορεί να συνδέονται με πρόωρους θανάτους
-
Η βιομηχανία επεξεργασμένων τροφίμων ακολουθεί τις στρατηγικές μάρκετινγκ της καπνοβιομηχανίας
-
Οι καρδιολόγοι συμβουλεύουν τους ανθρώπους να μαγειρεύουν περισσότερο φαγητό στο σπίτι