KOHA.net

Στηρίξτε το TIME. Διαφυλάξτε την αλήθεια.
Lifestyle

Ο αριθμός των καταναλωτών αλκοόλ μειώνεται

Κατανάλωση αλκοόλ

Οι Αμερικανοί, ειδικά όσοι είναι κάτω των 35 ετών, έχουν μειώσει το ποσοστό κατανάλωσης αλκοόλ καθώς έχει αναφερθεί ότι ακόμη και η κατανάλωση ενός έως δύο αλκοολούχων ποτών την ημέρα είναι επιβλαβής για την υγεία.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε η Gallup πριν από μέρες, σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί, το 45 τοις εκατό, έχουν δηλώσει ότι πιστεύουν ότι ακόμη και ένα έως δύο αλκοολούχα ποτά την ημέρα είναι επιβλαβή για την υγεία. Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό που καταγράφεται στην έρευνα, η οποία έχει διεξαχθεί 10 φορές από το 2001, γράφει το CNN.

Το 65 τοις εκατό των νέων είναι πιο πιθανό να πουν ότι η κατανάλωση αλκοόλ βλάπτει την υγεία τους, σε σύγκριση με το 37 τοις εκατό της άλλης ομάδας που αποτελείται από ηλικίες 35 έως 54 ετών και το 39 τοις εκατό των ενηλίκων άνω των 55 ετών.

Μόνο το 8 τοις εκατό των ενηλίκων ανέφερε ότι πιστεύει ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ έχει θετικό αντίκτυπο στην υγεία.

Περισσότεροι νέοι επιλέγουν επίσης να απόσχουν, ενώ τα αναψυκτικά γίνονται ευρύτερα διαθέσιμα και οι άνθρωποι αισθάνονται λιγότερη κοινωνική πίεση να πίνουν αλκοόλ.
Μια άλλη έρευνα, επίσης από την Gllup, η οποία κυκλοφόρησε πέρυσι, διαπίστωσε ότι το 62 τοις εκατό των ενηλίκων κάτω των 35 ετών δήλωσαν ότι πίνουν αλκοόλ, μια πτώση 10 μονάδων σε σχέση με πριν από 20 χρόνια.

επίσης Μόνο ένα αλκοολούχο ποτό την ημέρα μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης 10 τύπων καρκίνου Lifestyle Μόνο ένα αλκοολούχο ποτό την ημέρα μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης 10 τύπων καρκίνου

Ωστόσο, το ερωτηματολόγιο βρήκε επίσης μια αύξηση 10 μονάδων στο ποσοστό των ενηλίκων άνω των 55 ετών που ανέφεραν ότι έπιναν αλκοόλ, κάτι που μια νέα μελέτη έδειξε ότι μπορεί να είναι επιβλαβές για τη συνολική υγεία.

Επιπλέον, μια νέα μελέτη διαπίστωσε ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ δεν είναι καλή για την υγεία των ενηλίκων, σε αντίθεση με όσους πίστευαν εδώ και καιρό ότι ένα έως δύο ποτήρια αλκοόλ, ειδικά το κρασί, μπορούν να επηρεάσουν την υγεία των ενηλίκων. Αντίθετα, πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι το αλκοόλ μπορεί να είναι ισχυρό καρκινογόνο και μπορεί να συμβάλλει σε άλλες ασθένειες, όπως η κατάθλιψη και τα ηπατικά και νεφρικά προβλήματα.

«Το αλκοόλ είναι καρκινογόνο και συμβάλλει σε περίπου 50 αιτίες θανάτου», δήλωσε ο Δρ Timothy Naimi από το Πανεπιστήμιο της Βικτώριας στον Καναδά.

Είπε επίσης ότι όσο λιγότερο αλκοόλ καταναλώνεται τόσο καλύτερο είναι για την υγεία.
Όσοι λένε ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ δεν τους βλάπτει μπορεί να έχουν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πιο δραστήριοι σωματικά και τρώνε πιο υγιεινά τρόφιμα.

επίσης Τι συμβαίνει αν πίνετε κρασί κάθε μέρα; Lifestyle Τι συμβαίνει αν πίνετε κρασί κάθε μέρα;

«Η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να είναι αντανάκλαση ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής, αλλά πιστεύουμε ότι η καλή επίδραση της κατανάλωσης ενός ποτηριού κρασιού με το φαγητό δεν προκαλείται από το αλκοόλ, αλλά από άλλους παράγοντες που δεν μπορούμε να τους ελέγξουμε», είπε ο Δρ. Rosario Ortola, από το Αυτόνομο Πανεπιστήμιο της Μαδρίτης στην Ισπανία.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τέτοιες εξαιρέσεις μπορεί να υποδηλώνουν ότι το αλκοόλ μπορεί να έχει θρεπτική αξία, όπως τα αντιοξειδωτικά του κρασιού, αλλά απαιτούνται περαιτέρω μελέτες.